Vilken dag!

Denna dagen har varit mycket bra!
Jag fick reda på svenska provet, full pott! :D Underbart.
Och så fick jag vg på matte nationella, vilket jag också är nöjd med,
+ att jag kommer antingen på vg eller mvg i musik!
Så sjukt nice så det finns inte! Så det var en ovanligt bra dag i skolan.

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal, så då får jag nog reda på några
betyg kanske, hoppas på det.

Jag har kommit på att det är myyycket lättare att få bra betyg i det man
tycker är roligt. Jag gillar ju svenska, spanska, musik och geografi,
och som det ser ut nu så går det bra i alla dom ämnerna. Men t.ex.
samhäll, som jag verkligen hatar, går det dåligt. Så det spelar nog stor
roll om man gillar ämnet eller inte.

Jag har inte jätte mycket kvar på EU arbetet. Måste göra klart historiken och
inledningen, och innehållsförteckningen. Sen är jag klar. Då är det historia
som gäller! Det provet lär gå.. som det går. Ni får hålla tummarna för mig helt
enkelt. Nu ska jag bli klar med samhällen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0