Wihuuu.

Idag drar jag och Frida iväg tíll Urix. Vi ska åka buss hela natten och jag har
packat med massa gott att smaska på under tiden. Så vid 06.20 är vi framme i
Stockholm, där vi får vänta ett bra tag till tåget till Söderhamn. Detta ska bli riktigt
skoj! Jag har gjort klart packlistan och hämtat en bra väska, men tyvärr har jag
inte börjat packa än! Och vi ska åka idag liksom.. vad har hänt med mig?
Vanligtvis brukar packningen vara klar minst 2 dagar innan. Men men.
Jag hinner ju klart ändå.

Så jaa.. vi hörs på måndag igen. Kommer inte hem fören vid 1 på söndag nämligen.
Ha en bra helg allihopa. Puss!


Kommentarer
Postat av: Frida

Det blir najs!

2009-05-20 @ 18:52:43
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0