Barn

Jag såg precis ett program på 4an som handlade om stora familjer.
Första familjen dom visade hade 12 barn. 12 barn!! Det är ju helt
galet! Dom var kristna och blev hemskoleundervisade, så dom skulle
med andra ord inte få någon examen. Dom fick inte leka med
okristna människor och massa skit. Dom sa att det fanns starkare
bevis att jorden skapades på 6 dagar och inte på flera miljader år.

Nästa familj hade 18 barn. Även den var överkristen. Dom fick inte
ens lyssna på Rock, rap och liknande, utan det skulle vara klassisk eller
kristen musik som hällde. Men dom fick i alla fall gå i skolan.
Ingen tv hade dom heller. Mamman hade varit gravid 17 år av sitt
liv, och sa att det var riktigt jobbigt. Jag tycker så jäkla synd om dom!

Nästa familj då. Då visade dom en man som hade 17st fruar och ,
håll i hatten, 84 stycken barn. Han visste inte ens vad alla hette.
Han sa att han hade tänkt ha 100 stycken år 2020. Han hade sex
tio gånger om dagen och var 60 år.
Att kvinnorna gick med på detta förstår jag inte... religion är fan
läskigt.

Jag skulle aldrig,aldrig,aldrig gå med på att ha så många barn!
Jag ska ha högst tre. Inte mer. Så kommer dom där med 18 stycken.
Det måste ju vara svin dyrt också. All mat och kläder. Herreguuuud!

Ja, det finns fan allt möjligt folk här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0