Cold Case

För er som inte vet, så är jag ... av serier. Dom är mitt liv.
Tänk hur många bra som finns, Cold case, Grey's anatomy,
Desperate housewives, Vänner, Scrubs, My name is Earl,
Family guy, Top Model, True Blood etc. Jag kan hålla på i en
evighet. Åh vad bra dom är! Hur lyckas man? Hur kan man
skapa såna himlaverk?

Samma sak med böcker. Dom kan få en att börja gråta,skratta,
bli nervös och alla andra känslor. Underligt vad en bok kan göra.

Det är riktigt skickligt att lyckas få andra att bli helt fast.
Väldigt imponerande tycker jag. Jag har väldigt lätt att fastna
för både böcker och serier, har alltid varit.

Jag var med i "Läslusen", som var en bok klubb för barn.
Jag minns att jag skämdes jätte mycket för det, det var ju töntigt
att gilla att läsa. Nästan lika töntigt som det var att spela fiol,
vilket jag också gjorde. Japp, jag var en tönt. Det är jag väl
fortfarande i för sig. Jag gillar ju att läsa och pussla. Åh vad det
är skoj att pussla! Men jag har lagt dom pusslerna vi har här
några gånger nu, så får önska mig fler i julklapp... aa nu tappa
jag tråden här känner jag, men skit samma.

Nu ska jag se True Blood, och därefter blir det plugg som vanligt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0