Dator

För ett tag sen pajade min dator, och alla mina bilder försvann,
vilket var ett helvete. Så himla många fina bilder hade jag, såna
man aldrig kan få tillbaka igen.
Och jag minns en bild som jag hade på hunden, som var så jäkla fin!
Hon är himla fin min hund, men vissa bilder blir bättre än andra.

Och jag tänkte förstora och rama in en bild på hunden till mamma
i julklapp, så kom jag atomatiskt att tänka på just den bilden, att
den skulle jag ha! MEN NEJ, det är ju borta. Jag blir så ledsen :(

Men jag har hittat en bild som jag ska förstora till mig faktiskt,
från när jag och hunden busade i trädgården i sommras.
Hon är min ögonsten, min fina fina hund.

Visst är den charmig? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0