Jeans

Idag har jag fått handlat jeans. Det var banne mig på tiden!
Två par till och med. Kors i taket! Affärsbiträderna är så jäkla
trevliga och fjäskiga, men man tror ju verkligen på dom också.
När dom kommer med sitt smicker. Man bara suger åt sig av det,
trots att man vet att dom bara snackar för att få en att köpa.
Så känner man sig extra nöjd när man kommit ut ur affären.

Jag har spelat sims nästan hela dagen. NICE. Eller.. jag har
varit på stan och gått med hunden också :D

Fa-aan vad min rygg gör ont. Jag känner mig som en handikappad
80-åring = inte alltför bra. Meeeen jag ska in till Götet och träffa
Joakim. Ååh vad jag saknar honom! Det var inte igår så att säga.
Så det blir jäkligt bra.

Aja, sims nu (A) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0