Matte B

På fredag är det dags för matte-prov, och jag är riktigt, riktigt rädd
över att inte klara det. Det är så himla svårt! Jag förstår verkligen
ingenting. Satan. Men jag ska spendera dagen med att pendla
mellan matte och engelskan. Det ska gå! Det måste gå.

Det finns vissa saker jag inte gillar med mitt rum, en sak är att
det är så himla kallt här inne! Jag tror att det är något som inte
är tätt, för jag sitter här med en jätte tjock filt och fryser som ett
as. Inte bra. Tänk hur det blir när det är 15 minus grader.

Ahajaja, plugg.

Och vet ni, det är en månad kvar till julafton!


Kommentarer
Postat av: Frida

då är vi två madde, kapitlet är för långt:(

2009-11-24 @ 20:31:51
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0