Inga vänner

Idag fick mamma världens flipp på mig när jag fråga om hon
kunde ta hunden åt mig, eftersom jag var tvungen att plugga.
Då sa hon att jag var en dålig hundägare och att hon funderade
på att typ sälja Tossan, eftersom hon inte orkade ta hand om
henne själv. Det lär inte hända. Hon älskar Tossan mer än vad
hon älskar mig.

Jag får nu inte heller jobba som Au pair i sommar. Det räcker inte
att hon skäller ut mig, hon ska förstöra mina drömmar också.
Bra jobbat mamma!

Idag tänkte jag unna mig och se på Vänner men då visade det
sig att det inte gick idag. Förstår ni hur besviken jag blev?
Såg verkligen fram emot det, eftersom jag aldrig hinner unna
mig någonting. Tiden är inte min vän. Vi har inget bra samarbete.

Imorgon börjar min nya kurs, Kriser,personlighetsteorier och stress.
Det låter faktiskt riktigt intressant tycker jag, men får se hur det
blir. Jag har ingen aning om vilka som ska gå den kursen heller,
så jag blir nog lite utstött. Sånt är alltid jobbigt. Men det ska nog
gå bra!

Jag ska även ha latinprov imorgon, jag sa att jag skulle till läkarn
så jag slapp göra det idag. Önska mig lycka till, jag kommer behöva
det. Nu blir det mer plugg. Puss



Kommentarer
Postat av: Frida

i belive in you:D

2009-11-11 @ 23:07:23
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0