Ovärd dag

Denna dagen var nog den mest onödiga skoldagen jag varit med
om. Det började klockan åtta i aulan, där vi skulle lyssna på någon
syomötesak. Latinet och engelskan var då iställd, men det visade sig
att det bara pågick i drygt 20min. Efter det hade jag 1½ timme rast,
som spenderades i caféet. Sedan hade jag italienska i tio min,
där vi fick tillbaka ett prov. Fick för övrigt 102, då mvg-gränsen var 105.

Sedan gick jag till tandläkaren. Som vanligt var dom försenade.
Det är dom jämt i vården! Man blir så sur. Men min nya tandläkare
var jätte trevlig. Hon var rätt tjock dock,vilket jag inte förstår.
Dom är ju emot allt som har med socker att göra. Men ja, jag gillade
henne. Jag funderar på att sluta äta godis för 10000e gången,
fast bara på vardagarna. Men man är så jäkla trött
efter skolan = godissugen! Det är en ond cirkel.

Idag ska jag jobba, tror att det är näst sista gången. Det blir
trist när det slutar faktiskt... Men allt har sitt slut.
Nothing last forever så att säga. Nej nu ska jag sova lite. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0