Press

Idag när jag och Nicole pratade om skolan, plugga etc, så kom jag på
varför jag är så otroligt pressad, mest från mig själv då.

Jag är ju yngst av tre syskon, och under hela mitt liv har dom alltid
varit smartare än mig,  dom har ju haft tre, respektive sex år, i försprång.
Och när man känner att man är korkad, klart man pressar sig själv
för att bli bäst. Så fungerar i alla fall jag. Så jag tror att en av
anledningarna till varför jag inte klarar av dåliga betyg, är för att jag
alltid har jämfört mig med mina syskon. Alltid känt mig osmart.

Förra året var första gången jag inte tvingade mig själv att få MVG i
alla ämnen, och jag har aldrig mått så bra som jag gjorde då.
Just nu pendlar det lite fram och tillbaka, men det fungerar i alla fall.

Jag är ändå rätt stolt över vad jag kom på (A)
Nu blir det matte.

Och dagens ord : el musulmán - Muslim på Spanska. Fulare får man
leta efter:D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0