Tillbaka igen

Hejsan allihopa! Jag hoppas att ni inte har saknat mig alltför mycket,
för jag har nämligen inte saknat er (förutom vissa undantag).
Min resa har varit underbar. Välbehövlig och skön. Vädret var jätte
bra hela tiden och jag har ingenting att klaga på, förutom att jag
blev magsjuk och att man inte kunde vara ute när det var mörkt,
för då skedde massa skottlossningar. Det visade sig att den ryska
maffian höll till där och massa annat farligt, så det var riktigt farligt.
Alla hade ju flera galler till husen,fönstrerna etc för en anledning liksom.

Nu är det så att jag har fullt upp, prov imorgon och i övermorgon
etc så jag hinner inte skriva mer ingående,men det kommer.
Såååå hare fint! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0