Top Model

Nu när jag har sett klart True Blood, så var jag tvungen att hitta en
annan serie att följa. Det fick bli det klassiska programmet Americas
Next Top Model, säsong 13. Den gick precis på tv, men jag har inte
hunnit se den så. Och ja, jag älskar programmet.
I denna säsongen så är tjejerna korta, istället för 180cm liksom,
och jag måste medge att det nog den "snyggaste" säsongen
enligt mig. Det brukar alltid vara med massa jätte fula som man stör sig
på, men inte denna gången.
I lördags tror jag att det var, så såg pappa och Johanna på finalen,
så säger asen till mig vilka som kom till finalen. Hur kul är det på en
skala? Jag blir så lack på dom.

Idag ska jag jobba igen, ska bli nice! En barnen vi passar, Algot,
är helt underbar! Han är omkring två år, så kan inte prata riktigt,
men skrattar och leker lejon gör han bra. Så söt! Jag älskar mitt
jobb. Dock har jag missat två ggr, och nästa vecka ska jag iväg på
konsert, så missar då också. Jag känner mig riktigt taskig mot mina
arbetskamrater, har jäkla skuldkänslor.

Nu har nästa avsnitt laddat klart, så ska se det. Ciao!

Nicole, tjejen jag hejade på som vann (H) Så snygg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0