Torsdag

Tordag alltså.. tiden tickar på som vanligt.
Lika obetydligt och onödigt. Vad är det här för något?

Jag har fått tre mail av olika familjer nu. Varifrån dom
fått min mailadress är ett mysterium. Jag har ingen som
helst aning verkligen! Jag får försöka ta reda på det.
Men ändå, mamma vill ju inte att jag ska göra det..
men fan, hon kan väl inte med att hindra mig?

Jag tycker faktiskt rätt synd om dom som behöver en au pair,
och det är jäkligt många som gör det. Tänk, dom behöver
en människa för att ta hand om deras barn, för att dom inte
hinner. Hinner inte umgås med sina barn. Det är ju jätte
sorligt. Att ett jobb kan ta upp så mycket tid. Och hur bra
mår barnen av det? Man kanske borde tänka på det innan
man skaffar barn. Men jag klagar inte, utan dom så har jag
ju ingen familj att jobba för. Men ändå... rätt sorgligt är det.

Nu ska jag svara till den familjen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0