1 ½

Idag gick jag i skolan i 1 ½ timme, mycket värt måste jag medge!
Och inte lärde jag mig ett piss under den tiden heller. Men men.
Jävligt gött i alla fall.

Idag mår jag inte bra alls. Feber for the win så att säga.
Mamma har ringt till läkarn igen, och dom sa att jag ska ta tempen
flera gånger om dagen,och skriva upp det. MEN dom sa även att
varken mun eller ör termometer fungerar, vilket bara ger mig ett
alternativ, vilket jag totalvägra. Det skulle inte falla mig in.
Jag blir äcklad så fort jag tänker på det, vilket jag har sag till
mamma, men trög som hon är fortsätter hon att tjata på att jag
ska använda rump-termometern, vilket aldrig kommer hända!
Jag gör det helt enkelt inte. Fy.

Nu om något helt annat. Jag är näst intill klar med mitt festtal nu!
Förstår ni hur skönt det känns eller? Jag är inte helnöjd, men det
får gå. Jag har för mycket att göra för att hänga upp mig på
småsaker helt enkelt. Jag hoppas verkligen att min lärare gillar
det, så jag får mitt MVG,hon sa ju att jag skulle få det om jag
satte festtalet nämligen.

Nu ska jag läsa lite psykologi, har ju prov imorgon. Puss

Fina flickor.

Kommentarer
Postat av: nicoclllle

busbus, chacha, tihi >:

jag har träsmak i rumpan :<

2009-10-22 @ 16:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0