Au pair

Jag håller på och kollar efter sommarjobb utomlands.
Hade inte det varit underbart att få spendera sommarlovet utomlands?
SOM FAN.
Främst vill jag jobba som Au pair, så ska kolla på det. Och helst i
England då. Men det hade ju funkat att jobba någon annanstans också,
jag ska dörrarna öppna så att säga! Jag är riktigt exalterad faktiskt.
Inte för att jag har fått något jobb,men ja. Bara själva tanken på det!
Får se hur det blir, kan ju alltid hoppas.

Jag har lyckats bli sjuk. I fredags mådde jag inte bra, vanlig feber,
samma sak på lördag. Men igår morse hade jag skrapat ihop en fin
hosta och högre feber, och samma sak idag, fast lite värre hosta.
Jäkla party. Lagom till lovet och Spanien menar jag!
Just my luck!
Och jag tyckte synd om Vanja för den delen med. Vi ses typ två gånger
om året, så är jag sjuk och tråkig när hon kommer hit, inte så kul!
Och det är sjukt jobbigt att vara trevlig när man mår röv, så det tog
på krafterna. Men vi lyckades få det trevligt ändå.

Jag tror att jag ska färga mitt hår nu, så det blir gjort. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0