Body Jam!

Idag var jag och Nicole på body jam, ett danspass på sportlife.
Och fy vad roligt det var! Det är lite klurigt i början då man inte kan
rörelserna, men när dom sätter sig blir det ännu roligare.
Ett nytt favoritpass, nu när body balance är tråkigt :(

Naturkunskapen gick okej, jag kommer få g i alla fall, vilket
var skönt. Eller vem vet, men det kändes så i.
Så nu har jag inga prov fören nästa fredag, så otroligt skönt!
Men måste plugga massa ändå, eftersom jag kommer vara borta
veckan efter lovet, så måste ligga lite före nu då med andra ord.
Men det är det värt!

Min dag började inte bra. Det första som hände var att jag hade
fått punka på min cykel så jag fick powerwalka till skolan, hade ju
prov första lektionen också, så klart. Men slutade bra i alla fall.

Jag har frusit hela dagen, förutom under body jam då. Haft gåshud
konstant alltså! Alströmergymnasiet är så fattigt att den inte ens
har råd med att ha en normal temperatur. Dåligt dåligt.
Köldskador är inte så jäkla party.

Imorgon börjar jag inte fören vid kvar över ett, underbart!
Det är kompleteringsdag, så börjar efter lunch. Och på torsdag
har jag inget "Att våga tala" eftersom dom som ska hålla tal nästa
vecka inte behövde gå på den. Så livet kanske vänder nu.


Hon gör allt lite bättre :*

Nu blire Grey's Anatomy. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0