BRA BRA BRA

Jag, av alla, har ingen feber!!!! Vad händer med unviversium?
Jag vaknade imorse, och den var helt borta! Do the happydance!
Hostan och snuvan är inte borta, men man kan inte få allt här i
världen, så är det bara.

Okej, update med mitt au pair söknade. Ingen har svarat än,
jag är lite besviken. Men det är bättre med inget svar än ett
negativt svar, för det betyder att dom inte har sett min sida än.

Sidan fungerar så att den visar familjer som passar mina "krav",
typ när jag kan jobba etc, så var det en familj som skrev att man
måste kunna bra engelska, eller basic franska, men hela deras
presentation var på franska :S Underligt. Men jag skrev att jag
var intresserad ändå höhö.

Guuud vad glad jag är! Jag är pigg, det har jag inte varit på en
vecka! Jisses. AJaaaaa, plugg nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0