Cafémys

Idag var jag med Josefine en sväng, mycket mysigt!
Vi halvletade jacka i typ 10 min, och drog vidare till Gårds
och satt där i kanske två timmar, om inte mer. As nice.
Det är en sån där vän som man bestämmer att man ska ses,
men blir inte riktigt av, men när det väl gör det så är det
jätte trevligt! Bra tös det där!

Vad annars? Livet rullar på.

Nicole försöker ständigt få mig i säng och jag nekar hela
tiden, jag blir så lack. Jag vill inte Nicolelelelel!
Bus :* Hon är också rätt bra. Typ.

Snart är det lov, och Spanien. Det blir jäkligt nice ohjaojaja.
Tänkte ringa farfar, han vet inte vilken dag vi kommer, kan
ju vara bra menar jag. Eftersom snubben ska hämta oss på
flygplatsen höhö.

Nu har jag gåshud igen. Denna ständiga gåshud -.- Trött på
den och kylan över lag! Well well, nu ska jag lägga mig och
läsa, sedan sova som en stock. Puss





Kommentarer
Postat av: nicole

hahahahahahaahahahahahaha <333333333vem vill INTE ha omkull dig?:D



woups, nu gjorde jag det igen?:o<3

2009-10-15 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0