Duktigt

Klockan är bara tio och jag har redan fått gjort massa viktiga saker.
Först så ringde jag min läkare och bokade tid, men sverigessjukvård
är ju väldigt busy, så jag fick en tid om en månad.
Sedan ringde jag till Hälsans kök och berättade att jag hade fått en metallbit
i min vegofärs, och alldeles nyss så ringde jag till Arbetsförmedlingen för
att få hjälp med Au pair saken,men hon länka mig bara till en sida, som jag
redan har varit inne på tyvärr. Men annars var hon mycket trevlig.

Jag sov inte bra i natt heller. Jag kan berätta mitt nattliga schema.
Först går jag och lägger mig(olika tider), somnar oftast direkt på senaste.
Vid halv fyra vaknar jag, och kan inte somna om på någon timme.
Sedan vaknar jag igen vid tjugo i sex, men somnar om relativt snabbt.
Och till sist är det dags att vakna vid 8. JAG ÄR SÅ TRÖTT!
Kan jag inte få en normal natt sömn?!? Det är uppenbarligen för mycket
att begära. Jag blir så sur. Jag får börja med sömntabletter eller något.


Idag ska jag förmodligen träffa Anna, men jag mår inte alltför bra idag
heller, så får se. Hon lär inte vakna än på 2-3 timmar ändå så. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0