English for the win

Nu har jag äntligen fått köpt en vinterjacka. Den är inte vidare varm eller
så fin, men skit samma, nu har jag köpt en i alla fall. Jag letade omkring
ensam i Göteborg i två jäkla timmar, gick in i näst intill varje affär.
Mamma har nog lite rätt i att jag är för kräsen.

Nu sitter jag här och pluggar för fullt, har jobbat på mitt fest-tal och
nu gör jag spanska. Förut har jag inte haft några problem att skilja på
perfekt och preteritum, men nu börjar jag bli osäker på det också.
Bra jobbat Maddo.

Idag har jag pratat engelska med mig själv. Jag hörde Basshunter (?)
på Spotify, hans sån reklam, och det slog mig att jag verkligen inte
vill prata så, så jag övade för mig själv, och blev helt inne i det så
jag kunde inte sluta. Jag tänkte på engelska i typ en timme efter det.
Jag gillar engelska. Det är fint.

Om ett tag blire Nicole mumsmums. Pussinussi


Typ så ser jackan ut, fast helgrå. Helt okej. Puss


Kommentarer
Postat av: mattias

gillar jackan :D

2009-10-17 @ 17:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0