Eos

Idag hade estet tvåorna uppvisning, och fy faaaan vad bra den var!
Alla var jätte duktiga (men några få undantag) och showen
var grym över lag. Jätte rolig och handlingen eller vad man ska
kalla det, var jätte bra den med.
Men bäst var nog ändå mina vänner Anna och Jessica.
Anna förstår nog inte riktigt hur bra hon är på scen, grym verkligen.
Och Jessica. Shit vilken röst människan har! Jag tycker att hon
sjöng bäst av alla, och det säger jag inte för att det är min bästa
vän, utan för att det är sant. Jag var svin nära på att börja gråta,
som alltid när dom uppträder. Jag blir så stolt över dom, som att
jag var deras mamma eller något sånt haha. Men så fungerar jag.

Helt otroliga vänner jag har!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0