Espana two days to go

Om två dagar drar jag härifrån till Spanien. Två dagar!
Det är ingenting ju. Blir jag inte frisk tills dess vet jag inte
vad jag ska ta mig till!
Jag tänkte ringa farfar idag igen och påminna honom att vi
är vegetarianer och fråga om dom har svenska eljack.
Hoppas det, annars blir det klurigt! Men det borde dom ha..

Det är bara fyra personer som har besökt min au pair sida :(
Och ingen som har skrivit. Det har iförssig inte ens gått ett
dygn.

Man blir riktigt nere utav att vara sjuk. Och tänk er att jag
är det nästan hela tiden, mer eller mindre. För tillfället är det
mer. Det tar verkligen på psyket. Och det stressar upp en
som satan, kanske är en av anledningarna till varför jag är så
himla stressad! T.ex. så borde jag plugga som ett as nu för
jag missar en hel vecka,men det går verkligen. Jag kan inte
helt enkelt. Och det är otroligt frusterande!
Men jag ska försöka att ta tag i det nu, lite kanske jag kan.

Nu ska jag lägga mig i sängen, där jag har spenderat 80 %
av min dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0