Fotboll med bra

Idag så var några kompisar här och såg på fotboll och hade
allmänt trevligt. Mamma och Hans är nämligen i Växjö och kollar
på dans vm, så då fick jag ta vara på tillfället och bjuda över lite kompisar,
vilket blev lyckat, enligt mig i alla fall.
Nu är dock mina ögonlock så tunga så det finns inte.
Sååå ja, Sverige förlora åter igen. Och vet ni, jag bryr mig inte
ett piss! Jag är inte ens hundra på att dom förlora, kan ha blivit
lika. Såååå mycket bryr jag mig.
Och jag som ändå spelade fotboll i över 5 år! Lite intressead
borde jag ju ändå vara. Men icke sa nicke. Men det var riktigt
trevligt ändå.

Nu ska jag krypa ner i min otroligt sköna säng och sova.
Åh vad skönt det ska bli! God natt people!


+ Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0