Fredauioo

Jag är så himla osugen på att gå till skolan idag. Fredagarna är så
jobbiga! Alla lektioner är jätte långa, och man måste verkligen vara
allert hela tiden. Fyfan.
Ännu en dag är jag klar för tidigt, men bättre det är försent.

Idag när jag vaknade så trodde jag ärligt att det fortfarande var
natt, kolsvart ute ju! Det har jag inte lagt märke till förut, så blev
en liten chock. Den mörka årstiden är här nu helt enkelt.

Igår kunde jag inte somna, låg där i en evighet och frös. Så tog
på mig mjukisbyxor och tröja, men frös ändå under filten och
täcket. Fast i morse så hade jag visst strippat av mig allt i sömnen,
eftersom jag bara hade trosor på mig då. Underligt.

Aja,
helg idag då. Det blir fint! Men dom går över så himla fort!
Man hinner knappt göra någonting, fast så är det väl alltid antar
jag... Jag menar, vi har ju redan gått 2-3 månader i skolan, galet!

Nu ska jag fixa klart mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0