Idag smäller det!

Ja allihopa, idag smäller det! Idag åker jag till Spanien!
Gug vad skoj det ska bli! :D Jag har fixat klart nästan allt,
har lite småsaker att göra bara.
En liten tråkig grej är att jag mår sämre idag igen, men
jag ska sova lite snart, så blir det nog bättre igen.

Jag har hunnit med massa, trots att klockan bara är halv tolv.
Jag har solat, fixat pengarna (växlat), dammsugit, dammat,
duschat, och snart skrivit detta. Duktig Madde!

När jag solade så hände en grej som bara händer mig.
Vänstra sidan på solariumet vid ansiket hade pajat,
så halva mitt ansikte fick ingen "sol". FINT!
Och jag märke inte det fören det var 4 minuter kvar, så
ni kan nog förstå hur fin jag är för tillfället!

Sååå, nu ska jag smörja in mig och ta ut hunden.
Hörs sen :* puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0