Inställt

I morses då jag kommit till skolan, fick jag reda på att både
latin och italienska lektionerna var inställda. Alltså skulle jag börja
tio över 11 istället för halv nio. Man blev inte lite sur.
Grejen är den att våran lärare har sagt att hon ska skicka sms till
oss om hon är sjuk, men icke sa nicke! Lite dåligt så!

Men ska väl egentligen inte klaga, slapp ju två lektioner!
Den tiden har jag spenderat med att spela sims, det var så
otroligt länge sen som jag spelade det, har inte haft tid,
så det har varit riktigt kul :D

 

Update: Spanskan var jätte onödig, svenskan var inställd och

naturkunskapen visade sig vara frivillig. Kul

 


Aja, ska väl rotera. Piuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0