JAG VILL SOVA!

Imorgon ska jag ta EEG, vilket betyder att jag knappt får sova
någoting idag. Det stod på brevet vi fick att jag endast ska sova
hälften av det jag brukar, och jag är så trött nu så jag vet inte
vad jag ska ta mig till. Jag var ju ute igår, och i regel så vaknar
jag alltid jätte tidigt av mig själv, så sov kanske 4 timmar i natt.
Plus att jag har tränat Body Jam (så sjukt roligt!).

Jag har bestämt mig för att klara att vara uppe till halv två,
eller ett. Mer kommer jag nog inte orka. Eller rättare sagt,
jag kommer inte orka längre än så.

Min nacke och typ axlarna är helt förstörda alltså. Jag vet inte
vad jag har gjort, men något är det. Det knakar så fort jag
rör dom, och ont gör det. Jag tänkte använda min vetepuff,
men den hade visst blivit spårlöst försvunnen.

Jag har inget för mig. Åh vad tråkigt jag har deeeeet.
Har redan städat rummet, så det kan jag inte göra. Har även
sätt några avsnitt Cold Case, men eftersom jag inte kan ha
på så högt, är det as jobbigt att se på något utan text.


Nu ska jag rensa garderoben. Puss

Åh Urix var kul.

Kommentarer
Postat av: Frida

MEN MADDE!

2009-10-19 @ 01:00:31
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/
Postat av: nicoloollle

hahahahahaha frida är fan snygg ändå!:D

2009-10-19 @ 12:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0