Kondition

Idag hade jag konditionstest på idrotten, vilket gick prima. Inte
jobbigt alls!! Kan bero på att jag gick upp och ner på en stepbräda
i sex min men ändå. Jag vet dock inte om jag har dålig eller jätte
dålig kondis, efter som siffran var individuell, så han kunde inte säga
hur det låg till. Lite surt så.
Jag blev nästan lite sugen på att köpa en pulsmätare, då jag kom på
att jag faktiskt redan har en. Fast jag vet inte vart den är, om jag
ens har kvar den.

Idag såg jag att mitt pass går ut 8 dagar innan jag åker till Spanien,
så jag måste till polisen och fixa nytt. Tänk om jag inte hinner få det innan
vi ska åka! Vad gör jag då?! :S Eller kan man inte åka på sitt ID-kort
inom EU? Jag har för mig att det var något sånt där nytt nu...
det får jag kolla upp.

Om en stund kommer Tina, och vi ska gå plugga spanska. Får se hur
det går. Sedan blir det body balance ikväll! Det blir skönt.

Ciao!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0