Lins-och spenatsoppa

Provet gick inte bra alls. Det kan helt enkelt ta sig.

Just nu håller jag på att laga lins-och spenatsoppa,
som faktiskt är riktigt gott. Jag har med andra ord lagat
det förut. Min mage kurrar som bara den och det
dröjer minst 20 min för den att bli klar :(
Men ja, sedan ska jag äta som jag aldrig ätit förr!

Hm, idag ska jag ut och jogga med hunden och plugga.
Min hund är inte så himla bra på att jogga, men hon
håller på att bli duktigare i alla fall. Jag är ju inte heller
så himla bra på att jogga, så vi är ett bra team.

O herregud vad hungrig jag är! Aja. Det blir inte klart
snabbare hur hungrig jag än är.

Köss


Ser inte så gott ut nej, men ack vad god den blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0