Morotskaka

Som ni nog vet så har jag ett viss besatthet av morotskaka på Tintin,
så jag tänkte att det var dags att baka en egen. Så nu är den där,
i ugnen, vägrar att bli klar. Jag börjar bli lite otålig faktiskt..
Hoppas hoppas att den blir lika god som Tintins, om det nu är möjligt.

Sååå gårdagen hos Simon blev jätte trevlig. Jag och Nicole var dock
svin trötta och satt mest där som spöken i början, men det blev bättre
under kvällen. Så ja, lyckad kväll.

Idag är det plugg på schemat, suprice! Jag har pluggat spanska i typ
två timmar nu, mycket bra av mig. Dock så hittade jag nians sp-bok
så har mest kollat i den. Jag kollade på ett stycke som jag minns att
jag tyckte var jätte svårt att översätta i nian, och nu kunde jag göra
det utan problem. Läskigt så mycket jag har hunnit lära mig!


Helvete. Tintin har fått mig vilja uppnå ett mål som inte är möjligt.
Dumma morotskaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0