Nu så

Nu har jag blivit medlem på en Au pair sida, så jag är ett steg närmare
i alla fall! Nu råkar det vara så att det finns flera tusen arbetslösa au pairer
där, så min chans att få något jobb där är väl inte alltför stor, men
bättre än inget.
Jag har hittat en familj som hade varit perfekt.
Det är ett gift par som har två urgulliga killar, typ 3-4 år gamla, bor
nära Bristol. Lönen är inte alltför bra, 70 pounds/week, men ändå.

Men nu är det så, att man kan se hur många meddelande dom har
fått dom senaste månaden (hur många som är intresserade) och
dom har fått 393 stycken, vilket betyder att sannolikheten att jag
får jobbet är ytterst liten. Men man kan ju alltid hoppas!

Sedan har jag mina ögon på en annan familj som också bor i England,
men vart vet jag inte. Dom har två dottrar på 11, 13 år ( inte mina
favoritåldrar men skit samma). Dom har massa djur (lovely!) och
vill typ att au pairen mest ska vara en "lekkramrat" till barnen.
Och dom har bara 174 stycken som är intresserade, så här är
sannlolikheten lite större i alla fall!
Dock har dom ingen bild på sig själva... men det kanske kommer upp.

Ni fattar inte hur gärna jag vill detta alltså! Jag är helt besatt av
tanken nu. Måste hitta flera såna här sidor, och flera agenturer.
Jag SKA få ett jobb!


Och för er som bryr er, jag är fortfarande massa sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0