Förbjudet är bäst

Igår när jag låg i sängen och inte kunde sova, så bestämde
jag mig för att ta en nattmacka. Och vet ni vad? Nattmacka är
så sjukt mycket godare än då man äter den resten av dygnet.
Det är precis samma sak med godis. Godis till frukost går inte
att mäta sig med något annat, så otroligt gott! Sova på dagen?
Det går inte heller av för hackor.
Alla saker som man kan kalla "förbjudna". Man ska ju inte äta
på natten, sova på dagen etc, men ändå är det dom sakerna
som är bäst! Utan tvekan.
Det finns säkert någon psykologisk tanke bakom det hela,
jag har ingen aning vad, men något finns det nog...

Rätt ballt ändå. Nu äre helg. Fan vad gött!
Puss


Kommentarer
Postat av: John Smith

Förbjuden frukt > Annan frukt

2009-10-17 @ 14:12:42
Postat av: madde

Så sant som det är sagt!

2009-10-17 @ 17:13:23
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0