Så trött!

Jag är så himla trött på detta föredraget, och jag antar att ni är lika trötta
på att läsa om det. Men fan, jag har inte fått till någon bra inledning!!
Får ärligt panik. Men allt annat är fixat i alla fall... alltid något.

Idag har jag sett elva Scrubs avsnitt (samtidigt som jag pluggat såklart).
Jag har ju mest letat infomation och så, så har kunnat göra det samtidigt.
Men men. Riktigt bra serie det där! Inte lika bra som Grey's anatomy dock.
Eller Vänner. Jag är en sån tv-nörd så det finns inte. Men tv är en
underbar uppfinning. Jag minns när jag såg på Seven Heaven. Jag
gillade inte ens den serien. Hm. Finns mycket skit på tv.
Men mycket bra också. Mucho mucho.

Jag och Nicole har börjat upprepa allt två gånger, vettefan varför
det har blivit så. Typ som "tagga tagga" eller "choklad choklad".
Idag så hörde vi en kille på italienskan som satt framför oss säga
likadant. Det var skoj. Tyckte vi i vart fall. Nu blire kvällsmat.

Pusssshsshsh

Kommentarer
Postat av: nicole!

i princip allt är iofs kul med dig(h):D<3

2009-10-01 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0