Underton

Under den senaste veckan har jag känt mig väldigt nedstämd
något vis. Trots om jag mått bra och varit glad stundtals, så har jag
ändå känt en viss underton av nedstämdhet, och jag vet inte vad
det beror på! Jag får liksom inte bort det. Kanske är det skolan,
kanske är det något helt annat. Jag har ingen aning. Och hur ska
jag kunna må bättre när jag inte vet vad som är fel?
Och jag vill inte påstå att jag är olycklig heller för den delen.

Idag börjar i alla fall Cope, föräldrarutbildningen. Alltså så ska jag
jobba idag. Det ska faktiskt bli riktigt roligt, det brukar vara det,
men inte idag. Idag är inget roligt. Jag brukar alltid se fram emot
det, men inte ens det lockar mig. Åhh allt kan ta sig. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0