Djurvänner

Jag tänkte skriva ett inlägg om världens bästa varelser, nämligen djur.
Finns det något bättre?
Nästan alla av dom har (förutom fiskar etc) har varsin personlighet,
ingen är den andra lik. Så galet lika oss, förutom att vi sysslar med
krig och det enda vi bryr oss om är pengar. Dom är den bra sidan
av människan. Åh vad jag älskar djur!
Man kan ju inte bli annat än glad när man möts av en hund som
viftar för fullt på svansen och ylar när man kommer hem från skolan.
Och grisar har samma hjärnkapacitet som hundar, vilket bevisar att
man likagärna kan ha en gris som husdjur som en hund. Jag är rätt
så sugen på att ha en minigris faktiskt. Tänk på det när ni äter gris
nästa gång, att det är preciiis som att äta en hund.

Jag vill gärna ha en liten katt också, men mamma anser inte att vi
bor rätt för att ha en tyvärr. Tossan har bott med en katt förut så
det hade inte varit några problem så liksom.
Eller så skaffar jag en tamråtta, urgulliga!

Djur förgyller min vardag. Hunden är verkligen människans bästa vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0