Faster!

Jag är så otroligt glad så ni anar inte!!!!
Johanna ringde till mig när jag var i Göteborg och sa att
en jätte rolig grej hade hänt etc men vägrade säga vad.
När jag kom hem så satt mamma och grät och sa att jag
ska bli faster! Fattar ni? Min bror ska få barn! :D:D
Helt otroligt! Åååhhh! Så ja, från den 18 april så kommer
jag endast vara Madelene, utan Faster Madelene! :D

Jag ska shoppa massa babysaker till dom! Mamma kommer
bli pank för att hon kommer köpa så mycket. Den ungen
kommer bli såååå bortskämd! Jag vet inte om Martin och
Lotta kommer skämma bort barnet, men jag vet att resten
kommer det. Inklusive jag.

Nu hade en bild på Lotta och Martin suttit väldigt bra, men
jag har ingen (min dator pajade ju) så det får bli en på
Joakim från dagens äventyr.

IIII!! PUss




Kommentarer
Postat av: Frida

åååååh va kul! hälsa grattis!

2009-09-08 @ 21:15:37
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0