Fint.

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, vetande att detta
kommer bli en jätte bra dag. Först att slippa gå till fyra idag för att
istället äta med klassen i stan någonstans, jag känner inte av någon
feber idag, utan mår än så länge riktigt bra, jag hade en jätte bra
dag igår och dagen ska bli exakt lika bra. Det kan nog inget ta
ifrån mig. Skulle jag bli sur kan jag bara tänka på den lilla ungen som
kommer snart så blir jag glad på sekunden.
Nej men jag har på känn att det kommer bli en grym dag,
och man ska lita på magkänslan, den stämmer förstår ni, enligt
perceptionsprocessen. Och man kan inte säga emot vetenskap!

Nu ska jag sätta på jätte hög Håkan musik medan jag gör mig i
ordning för dagens festligheter!

Arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0