Genom eld och vatten

Jag måste säga det att jag får krupp på min telefon.
Inte mobilen, den gillar jag, men min hemtelefon. Jag tänkte att
det var en jätte bra idé att ha en telefon på rummet, men där
tänkte jag fel. Signalen är nämligen hemsk! Den kan skära igenom
alla element (eld,vatten etc) och lär ge mig tinnitus.
Plus att hela familjen kommer in hit hela tiden och ska låna den,
för lata för att gå ner. Fast jag är väl inte mycket bättre jag, jag
orkar inte svara i den när den är två meter i från mig. Fast jag
gör ju allt för att få tyst på den jäkeln.
Aja, nog om den.

Jag har precis gjort psykologiläxan, och jag måste medge att jag
inte tror på Freuds teorier. Han snackar om olika faser i livet,
den orala,anala etc, och att allt går ut på att uppfylla sina luster,
ungefär. Han menar att om barnets föräldrar "överuppfostrar"
deras barn i dess faser, kan den få massa psykiska problem,
så som bacillskräck och vara "mammig".
Jag tycker att det låter som ren bullshit faktiskt.

Strax ska jag över till Jessica och se på Idol med henne.
Känns dumt, men jag är lite nervös.
Igår var det ju med en alingsåsare, och skämde Alingsås invånare
ordentligt. Hon sjöng inte lite falskt. Men ja, det är väl en bravad
det med! Aja, underbart väder idag och livet leker. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att hon var ganska modig, jag hade aldrig vågat göra ngt sånt, inte måsga hade vågat det!!

2009-09-11 @ 17:14:55
Postat av: Madde

Det var ju hur många som helst som sökte som vågade det. Även såna som kunde sjunga

2009-09-12 @ 11:10:31
URL: http://mondaynight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du sökte väl också eller? Men jag hörde att du gick därifrån efter en halvtimme i kön?

2009-09-13 @ 21:54:28
Postat av: Anonym

Haha japp. Det var kallt och varken jag eller Sofia ville vara med. Vettefan varför vi drog dit :D

2009-09-14 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0