Godis

Jag är så trött på allt snack om kalorier och skit.
Man behöver godis lite då och då!
Som Joy precis sa : ta det rätta, ta cloetta. Kunde inte sagt
det bättre själv. Som senaste gången då jag köpte godis
men en kompis, hon köpte för 7kr, medan jag köpte för 25kr.
Förstår ni hur skyldig jag kände mig när jag vräkte i mig eller?
Helt i onödan. Jag kanske inte tränar direkt mycket, men jag
är inte överviktig, så vad gör det om jag äter gott ibland?
Inte ett piss.

Sedan så får jag ju mina ryck då jag tycker att jag är jätte tjock
och måste gå ner minst 5kg. Och ja, jag behöver kanske gå
ner ett kilo eller två, men fan heller att jag tänker sluta unna
mig sötsaker för det. Det är det inte värt.
Men när alla omkring mig går omkring och pratar om sånt,
så klart som fan att jag också får såna tankar. Jag är inte
imun från sånt liksom.

Men men. Sånt är livet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0