Ingen idé right?

Jag pluggar latin nu, går väl inte så vidare bra. Anstänger mig iförsig
inte över huvud taget. Undra vad jag får för fika hos pappa sen..
jag är väldigt sugen på tårta, fast när är jag inte?
Tårta är en gudagåva helt enkelt.

Jag hade väl egentligen inget att komma med, ville bara visa att jag
lever och undvika latinet lite. Såg precis det nya Grey's anatomy
avsnittet, och ärligt talat så är jag lite besviken. Det var inte alls så
bra som jag hade tänkt mig, det hände för lite. Men den kanske tar
en mjukstart, och kommer igen snart. Det får vi hålla tummarna för!

Nu blir det latin igen. Hej.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hatar tårta! usch :(

2009-09-27 @ 23:34:13
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0