Lumpen

Nu har jag fått två brev från pliktverket. Dom verkar inte fatta att
jag inte är det minsta intresserad att slösa bort hur länge man nu
är där av mitt liv. Det lockar mig inte över huvud taget.

Men någon sa till mig att man får böta eller liknande om man inte
svarar till dom, om man är intresserad eller inte. Så jag loggade
in på den sidan, men kunde inte se någonstans där man kunde
skriva in att man inte vill vara med. Så eftersom jag nu har loggat
in där, så tror dom säkert att jag är lite suckie på att vara med
trots allt. Idioter.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men madde, det är ju bara pojkarna som behöver böta om dom inte mönstrar:(

2009-09-23 @ 20:10:35
URL: http://jenniferhansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0