Madde emo

Idag ringde jag till läkaren, eftersom min mamma är så otroligt seg att
få såna oviktiga saker som att se till så att hennes dotter blir frisk gjort.
Sjuksköterskan pratade med min läkare, som sa att jag skulle forsätta
använda nässprayen i minst 1-2 månader till. Hon sa att det kan ta ett
tag innan den börjar verka, så klart. Om det inte hjälper så får jag gå
tillbaka till min vanliga läkare, som kommer få ta andra tester och skicka
remisser hit och dit. Fy fan vad jag hatar alingsåslasarett.
Jag har ju fan mått så här sens jag vet inte hur många år tillbaka, minst
5 i alla fall, och jag är så jääävla trött på det! Ni förstår inte hur jobbigt
det är att ha feber näst intill varenda jävla dag! Jag blir så sur.

Den här dagen kan ta sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0