Matte+trött Madde = inte bra

Idag tänkte jag plugga matte, men det verkar inte bli av.
Jag somnade omkring 1 i natt, så jag är bra trött kan jag
medge härskapet!
Dagen har flytit på så att säga, helt okej faktiskt.
Idrottslektionen lyckades faktiskt att bli riktigt rolig, jag som
brukar hata idrott! Jag verkligen bävar till dom lektionerna.
Men idag blev det inte som jag förväntat. Mycket skratt där.

Dom rackarns målarna är här nu IGEN. Dom har ju redan
målat, vad mer finns det att göra? Dom kanske tycker att
det är roande att störa mig, jag tycker ju att det är så himla
jobbigt när dom är här! Förut t.ex. så satt jag och pussla,
då jag såg en man stå på balkongen. Snabbt som satan
smet jag ut ur rummet och vågade inte gå tillbaka.
Dom gör det inte lätt för mig!

Egentligen hade jag bestämt mig för att inte sätta på
datorn idag, men fingrarna har sin egna vilja, busiga som
dom är! Så nu sitter jag här ändå.
Ska stänga av den nu faktiskt. PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0