Pippi Långstump

I natt hade jag en underlig dröm.

Det började med att jag var i skolan, då en NK-lärare kom
fram till mig och var jätte trevlig. Vi stod och prata ett
tag och det visade sig att jag inte skulle ha honom i NK
så han blev helt förstörd verkligen. Jag gick till ett rum,
då en annan lärare gav mig en Nalle Puh bok på engelska,
och sa att alla skulle läsa till s.100 på den lektionen + massa
andra saker. Jag tänkte att det var omöjligt att hinna det, men
det tog bara två minuter innan jag hade läst klart.

Då kom NK-läraren tillbaka, och sa att han inte hade någon
som skulle ärva hans stora förmögenhet, och att han
behövde någon. Jag erbjöd mig så klart, och han var rätt
pepp på idéen, innan han kom på att jag var nära att dö
hela tiden, vilket jag uppenbarligen var. Då slängde jag
mig över en väg i en lian och var nära att krossas av bilarna.

Sedan så förvandlades jag till Pippi Långstrump och jag satt
i sängen med Tom och Annika och frågade dom om dom
forfarande skulle älska mig trots att jag blev skallig.
Från ingenstans kom massa chokladkulor som jag började
äta på, och blev då skallig.

Då ropade min låtsaspappa på mig, och jag slängde choklad-
kulorna under sängen, för att jag inte fick äta såna.

Sen så vaknade jag :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0