Pluggi

Tack vare några jävla överambitiösa ungar i min italienskagrupp,
sitter jag här med italienskaboken och pluggar. Dom kan ju fan allt!
Innan vi ens jobbat med det, som små kräken.
Så för att snappa åt mig ett MVG så måste jag ligga två steg före.

Samma sak gäller i Spanskan, där våran lärare har fått för sig att
jag är grym på spanska. Det blir ju inte så kul när provet kommer och
hon märker att det inte är läget.

Matten vette fan hur det kommer gå, men det känns som att jag har
ett litet grepp om det hela nu, så får se hur långt det räcker.

Så det är vad som står på mitt schema idag. Jag skulle egentligen
tränat, men Nicole lämnade återbud, så det blev änna inte av.
Önska mig lycka till. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0