Puma Swede

Igår så läste jag lite om sveriges största porrstjärna, Puma Swede.
Hon jobbar i Hollywood som porrstjärna då, och är alltmänt grose.
Jag kan inte förstå mig på människor som väljer det yrket, men man
gillar ju olika saker så. Men men. Hon verkar ju gilla det.
Jag läste på hennes blogg att hon precis gjorde sin första analsexfilm.
Grattis? Hon var glad i vart fall. Ful som stryk är hon, enligt mig, och
förmodligen kommer ni tycka samma sak. Jag lägger in en bild på
godbiten, så får ni uppfatta eran egna bild av henne.

Nu ska jag iväg till farmor, sedan blir det plugg och yoga. Niiice.
Puss

Kommentarer
Postat av: John Smith

Malena Ernman??????

2009-09-06 @ 17:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0