Satans dag

Den har dagen kommer inte bli bra.
Jag mår jätte dåligt, bihålorna näst intill dödar mig och feber
är och hälsar på. Den förstår inte att den är ovälkommen.

Sen så är jag fortfarande förstörd över mitt hår. Det första jag
gjorde när jag vakna var att sätta upp det i en bulle så jag
slapp se fiaskot. Men jag ska till Göteborg med Joy idag och
köpa löshår, trots att jag är lite emot löshår. Men jag kan ju
inte se mig själv i spegeln nu så...  Joy kan ju en del om
ämnet (hon har haft alla tänkbara frisyrer) så hon får hjälpa
mig.

Igår var jag faktiskt ute och joggade, motion ska ju hjälpa
mot ilska, vilket det faktiskt gjorde för tillfället. Jag ska få
upp konditionen nämligen, och än så länge har jag varit
duktigt. Får väl se hur länge det håller i sig, jag brukar alltid
ge upp.

Åh, jag orkar inte må dåligt.
Jag orkar inte att se ut som en kille.
Jag orkar inte skolan idag.
Jag vill bara ligga hemma i min sköna säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0