Sicky

Jag har klarat nästan två veckor i skolan utan att bli sjuk,
vilket är helt otroligt! Tyvärr så mådde jag riktigt dåligt idag, så
jag gick hem från italienskalektionen, då jag helt enkelt inte
orkade mer. Så jag kom hem, lagade värsta feta maten,
la mig i sängen och halvsov till Harry Potter och nu sitter jag
här.

En händelse som förgyllde min sjuka dag var att min kära
Nicole bytte klass idag! Så imorgon kommer vi åter igen vara
clasemates :D Så otroligt roligt! Äntligen får jag någon
posetiv och rolig i min klass! Fan vad gött.

Imorgon kommer Sofia hit, och vi + några till, ska dra till
liseberg och kolla på Maia Hirasawa. Det är nog bara jag som
vill lyssna på henne, men det är tur att man har vänner som
ställer upp för en då! Inte så party att stå där och lyssna ensam.

Nu har jag kommit relativt långt i Twilight boken, för dom som
undrar. Den är så bra att jag knappt kan lägga ner den.
Jag kanske borde ta och beställa New Moon nu, så är det
gjort liksom. Får fjäska för mamma sen så jag får den.
Jag är ju faktiskt sjuk, då ska man få saker. Det är typ lag på det.


Sååå. frågan är om man ska ta tag i psykologiläxan, eller om
jag ska fortsätta läsa i Twilight.... det blir nog Twilight.
Får ta tag i läxan senare. Klockan är ju trots allt bara halv fyra.

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0