Sönderstressad

Jag har en tendens att bli alltför stressad, och jag känner att det ligger
riktigt illa till nu. Jag har börjat gråta och hyperventilerat idag, jag
klarar helt enkelt inte av att ha så mycket press på mig!
Det är självklart bara jag som pressar mig själv, mamma blir glad
så länge jag försöker. Men ja. Denna veckan har jag föreläsningen,
nästa blir det spanska,efter det blir det italienska och naturkunskap,
och efter det ett festtal. Plus engelska läxförhör som vi får varje vecka.

Jag får helt enkelt köpa koffeintabletter eller något.
Fanfanfanfanfan. JAG ORKAR INTE.

Jag fick för övrigt MVG på italienskaprovet. Det ni!
Latinprovet vill jag inte ens få tillbaka. Men ja... whatever känner
jag lite nu.

Snart äre helg och då blir det.. plugg. Ska även fira Simons 18års dag.
Längtar längtar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0