Spanien!

Igår drog jag tummen ur röven och ringde farfar.
Jag hade ju länge tänkt ringa honom och fråga om jag får komma
och hälsa på honom i Spanien, men det har inte blivit av.
Men igår gjorde jag det i vart fall, och glada nyheter på det,
jag är jätte välkommen när som helst! :D :D :D
Så jag fråga om novemberlovet passade bra, vilket det gjorde.
Det är förstås inte så jätte varmt där då, men jag tål inte
40 grader liksom. Jag är mer än 20 graders person.

Vi är ju inte nära någonstans, farfar och jag, så när jag
ringde och sa typ " Hej, det är Madelene" så sa han att jag hade
ringt fel. Haha så bra känner vi varandra.
Men det är skit samma. Han har hus i Spanien och jag vill dit.
Fan vad nice. Jäkligt nice.


Hade en underbar kväll med Anna och Jessie igår.
Vi såg på Benjamin Button och pratade. Jätte mysigt :*
Dom tjejerna går inte av för hackor!

Nu ska jag ta tag i engelskan. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0